Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gideonsbergs IF
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gideonsbergs IF.
Gideonsbergs IF
Följ oss för uppdateringar
Hej ledare,
På grund av Corona Pandemin kan vi inte ha vår årliga informationsmöte därför skickas all information mail ledes:
1. Medlemsavgifterna är fastställda för säsongen 2021. Tänk på att varje lag ansvarar för att samla in medlemsavgifterna och sedan skicka in dessa som en klumpsumma till föreningens medlemskonto Bankgiro 476-4189. Inte fören medlemsavgiften betalats är man försäkrad och detta gäller framför allt nya aktiva som ansluter till lagen. Matchkläder ordnas också efter att man betalat in medlemsavgifter och skickat en lista på alla spelare och de storlekar man önskar. Medlemsavgifterna ska betalas senast 12/3, de yngsta lagen kan betala sista mars.
2. Material så som overaller, regnjackor, ryggsäckar, bag etc beställs via kansliet. Ni får inte kontakta Stadium på egen hand och göra beställningar. Kansliet har en pågående process under säsongen med Stadium och Tryckeriet som gör att alla beställningar skapar en ordningsföljd som gäller i alla led och därför viktigt att ni inte själva på eget initiativ försöker lösa något i tron om att det kommer gå fortare. Sedan ligger alla föreningspriser på Stadium Teamsales hemsida men de priserna är föreningens inköpspriser och inte de priser ni betalar, styrelsen har valt ett påslag på 10% på befintliga priser.
3. Material så som bollar, västar och konor finns på kansliet. Dessa saker får ni utifrån era önskemål och behov. Viktigt att veta är att Bollar får varje lag 6st nya / år utöver det får man ärva bollar. Visst kan vi dela ut fler nya bollar men det är en bedömning utifrån hur behovet för respektive lag ser ut och om lag får tillräckligt många bollar att ärva.
4. Matchshorts och matchstrumpor finns alltid på kansliet att köpa för de som vill ha extra.
5. Närvarorapportering ska ske regelbundet och otroligt viktigt att ni är noggranna så inget missas.
6. Laget.se och föreningen har ingått ett avtal för säsongen 2021 och framöver vilket innebär att alla lag i föreningen hädanefter har guldpaket. Ni som tidigare själva betalat för uppgradering av ert Laget.se sida behöver alltså inte längre göra så utan nu har ni alla verktyg som erbjuds kostnadsfritt.
7. Verksamhetsberättelser ska skickas till kansliet avseende säsongen 2020. Detta gäller alla lag i föreningen. En kort skrivelse om den verksamhet ni bedrivit där ni tar upp antal träningar, ledare och spelare samt vilka matcher som spelats som tex seriespel och cuper.
8. Erik är permitterade och arbetar endast 4h/dag mån till torsdag. Melek arbetar precis som tidigare.
9. Fotbollslekis är F07 ansvariga för till våren. Pirco kommer att kontakta er för en kortare utbildning kring upplägget av fotbollslekis.
10. Domarpengar för seriespelet får ni betalt av föreningen och detta sköts av kansliet. Se till att ni skickar in era kontouppgifter till oss så vi kan sätta in pengarna. Ni får inga domarpengar för träningsmatcher utan de får ni bekosta själva.
11. Breddförening – Vi är en breddförening vilket innebär att vi inte driver någon akademiverksamhet/elitverksamhet.
12. Ungdomsserier – Melek kommer bifoga sperat fil med alla tillgängliga serier säsongen 2021. Ni som redan vet vilka serier ni ska spela i kan skicka önskemål till Melek så fixar han det.
Har ni frågor kan ni kontakta Erik på tel:072-1883305 eller Melek på tel:021.334110
Mvh
Erik och Melek
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera