Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gideonsbergs IF Division 3/4 Dam

Följ

Division 3/4 Dam

Följ oss för uppdateringar
Följ
Gideonsbergs IF
Division 3/4 Dam

Namn Gideonsbergs IF
E-post kansli@gideonsbergsif.se
Orgnr 878000-5115

Om Gideonsbergs IF Division 3/4 Dam

Gideonsbergs IF 2 spelar 2024 i Division 3 Dam Örebro-Västmanland. Laget bedrivs inte som elitverksamhet även om vi tar seriöst på fortsatt utveckling av våra spelare och vi vill erbjuda dem en möjlighet att träna och spela matcher där de får en lagom utmaning. Oavsett ambitionsnivå vill vi skapa en plats för den tjej som är intresserad av att spela fotboll.

Vår ambition är att ha en så rolig och intressant verksamhet att spelarna lockas att fortsätta spela fotboll länge och förhoppningsvis locka till oss fler spelare till laget. Vi ser positivt på dubbelidrottande och fotbollen ska inte hindra skola, jobb eller andra aktiviteter som hör till ungdoms- och tidig vuxenålder. Fotbollen ska vara en del av människans hela livssituation, där vår del kännetecknas av fotbollsspelaren.

Vårt mål är inte bara att ge spelaren förutsättningar att förbättras som fotbollsspelare utan också ge dem verktyg för att bli en ansvarstagande och snäll person.

Säsongen 2024 tränar laget måndagar, onsdagar och torsdagar. Du som tidigare har spelat fotboll i någon förening och vill testa på att spela i vårt lag är varmt välkommen att kontakta någon av ledarna i Gideonsbergs IF 2.

Ado Sadzak, Tränare, 072- 5548948